Schemat blokowy

Obszar kadrowy

Chcesz usprawnić wykonywanie zadań w obszarze kadrowym? Zautomatyzuj procesy i przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu. Zapewnij sobie wygodny dostęp do dokumentów w dowolnym czasie i na każdym urządzeniu.

Sprawdź wersję demo
HR obieg elektroniczny

Jakie przykładowe procesy
w obszarze kadrowym możesz usprawnić?

Funkcjonalności

  • Obsługa podpisów kwalifikowanych
  • Gotowe szablony dokumentów
  • Dostęp tymczasowy
  • Wymiana danych z systemami kadrowymi
  • Wysoki komfort pracy
Schemat blokowy
  • W AMODIT podpiszesz dowolny plik podpisem kwalifikowanym oraz pieczęcią od dowolnego dostawcy.

  • Dzięki tej funkcjonalności możesz przygotować konkretny dokument w kilka chwil. Jak to działa? Na formularzu AMODIT zbierasz dane, np. do umowy o pracę pracownika, a następnie przenosisz je na gotowy szablon. Koniec z ręcznym przepisywaniem – po podpięciu  szablonu umowy dane z formularza przenoszą się automatycznie, a Ty otrzymujesz gotowy dokument.

  • To wygoda i oszczędność czasu, szczególnie gdy w procesie muszą wziąć udział osoby bez konta w AMODIT. Przykład? Prowadzisz rekrutację i zbierasz niezbędne dane od przyszłych pracowników. W AMODIT masz możliwość wystawienia formularza z dostępem tymczasowym, co oznacza, że zainteresowana osoba otrzymuje link na skrzynkę mailową, uzupełnia dane i odsyła je. Wszystkie dane znajdują się od razu w AMODIT, a Ty możesz je dalej procesować.

  • Połączenie AMODIT i systemów kadrowych działa dwukierunkowo: możesz korzystać z danych znajdujących się w tych systemach oraz przekazywać do nich dane zgromadzone w AMODIT. Masz gwarancję pełnej elastyczności – gwarantujemy obsługę wszystkich systemów, które pozwalają na integrację.

  • AMODIT daje Ci swobodny dostęp do danych z dowolnego miejsca oraz urządzenia. Dzięki szybkiemu wyszukiwaniu informacji oszczędzasz czas i wygodnie realizujesz kolejne etapy każdego procesu.

  • Uporządkowanie dokumentów pracowniczych i zgromadzenie ich w jednym systemie.

  • Zgodność przechowywania dokumentacji z obowiązującymi przepisami.

  • Bezpieczeństwo danych, w tym możliwość nadawania ról i uprawnień dostępu.

  • Zminimalizowanie powtarzalnych czynności wykonywanych ręcznie.

  • Obniżenie kosztów druku, papieru i utrzymania archiwum.

  • Dostęp do dokumentów w każdym miejscu i czasie oraz z dowolnego urządzenia.

Laptop

Korzyści

  • Porządek w dokumentacji
  • Zgodność z przepisami
  • Większe bezpieczeństwo
  • Proekologiczność
  • Oszczędność
  • Dostępność

Funkcjonalności

Korzyści

  • Obsługa podpisów kwalifikowanych

    W AMODIT podpiszesz dowolny plik podpisem kwalifikowanym oraz pieczęcią od dowolnego dostawcy.

  • Gotowe szablony dokumentów

    Dzięki tej funkcjonalności możesz przygotować konkretny dokument w kilka chwil. Jak to działa? Na formularzu AMODIT zbierasz dane, np. do umowy o pracę pracownika, a następnie przenosisz je na gotowy szablon. Koniec z ręcznym przepisywaniem – po podpięciu  szablonu umowy dane z formularza przenoszą się automatycznie, a Ty otrzymujesz gotowy dokument.

  • Dostęp tymczasowy

    To wygoda i oszczędność czasu, szczególnie gdy w procesie muszą wziąć udział osoby bez konta w AMODIT. Przykład? Prowadzisz rekrutację i zbierasz niezbędne dane od przyszłych pracowników. W AMODIT masz możliwość wystawienia formularza z dostępem tymczasowym, co oznacza, że zainteresowana osoba otrzymuje link na skrzynkę mailową, uzupełnia dane i odsyła je. Wszystkie dane znajdują się od razu w AMODIT, a Ty możesz je dalej procesować.

  • Wymiana danych z systemami kadrowymi

    Połączenie AMODIT i systemów kadrowych działa dwukierunkowo: możesz korzystać z danych znajdujących się w tych systemach oraz przekazywać do nich dane zgromadzone w AMODIT. Masz gwarancję pełnej elastyczności – gwarantujemy obsługę wszystkich systemów, które pozwalają na integrację.

  • Wysoki komfort pracy

    AMODIT daje Ci swobodny dostęp do danych z dowolnego miejsca oraz urządzenia. Dzięki szybkiemu wyszukiwaniu informacji oszczędzasz czas i wygodnie realizujesz kolejne etapy każdego procesu.

  • Porządek w dokumentacji

    Uporządkowanie dokumentów pracowniczych i zgromadzenie ich w jednym systemie.

  • Zgodność z przepisami

    Zgodność przechowywania dokumentacji z obowiązującymi przepisami.

  • Większe bezpieczeństwo

    Bezpieczeństwo danych, w tym możliwość nadawania ról i uprawnień dostępu.

  • Proekologiczność

    Zminimalizowanie powtarzalnych czynności wykonywanych ręcznie.

  • Oszczędność

    Obniżenie kosztów druku, papieru i utrzymania archiwum.

  • Dostępność

    Dostęp do dokumentów w każdym miejscu i czasie oraz z dowolnego urządzenia.

Obszar kadrowy
  • Success story z obszaru kadrowego

    Wyzwanie: usprawnienie obiegu dokumentów pracowniczych

    Międzynarodowa firma z branży energetycznej zdecydowała się na rezygnację z przechowywania dokumentów w formie papierowej. Klient szukał rozwiązania, które zapewni bezpieczeństwo danych, wygodny dostęp oraz zgodność z przepisami rozporządzenia dotyczącego przetwarzania dokumentacji pracowniczej.

    Rozwiązanie przed wdrożeniem systemu

    Do tej pory firma przechowywała dokumentację w formie tradycyjne, używając wydruków, teczek i segregatorów. Jednak takie rozwiązanie nie było zadowalające oraz spowalniało pracę działu kadrowego. Firma zdecydowała się na wdrożenie platformy do obsługi teczek pracowniczych w formie elektronicznej.

    Zakres i korzyści wdrożenia

    Proces obsługujący obieg dokumentacji pracowniczej znacząco usprawnił codzienną pracę działu kadr. Ważny warunek klienta, czyli bezpieczeństwo danych, został spełniony. AMODIT umożliwia nadawanie uprawnień dostępu na dwóch poziomach – widoku pracownika oraz widoku firmy.

    W ramach projektu wdrożyliśmy następujące procesy:

    • obsługę dokumentów kadrowych, które bezpośrednio po zeskanowaniu trafiają do właściwego działu w celu weryfikacji i dalszego procesowania, aby na końcu zostały wpięte do teczki elektronicznej,
    • sprawdzanie kompletności teczki pracowniczej w czasie procesu przyjmowania nowego pracownika,
    • przenoszenie teczek zwolnionych pracowników do wirtualnego archiwum,
    • przekazywanie pracownikom pasków wynagrodzeń za pomocą systemu,
    • obsługę kar pracowniczych.

Zobacz, jak inne firmy usprawniły obszar kadrowy

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować obszar kadrowy w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.