SLA AMODIT
Nowe auto bez AC? To ryzyko! Tak samo jest z oprogramowaniem — sama gwarancja to czasem za mało. Sprawdź, co zyskujesz z pełnym SLA od AMODIT i bądź bezpieczny!
Korzyści wynikające z SLA
Gwarantowane ceny
Ceny ustalone w ramach umowy SLA są znacznie bardziej atrakcyjne niż te związane z jednorazowymi zgłoszeniami. Dzięki temu możliwe jest lepsze planowanie budżetu firmy.
Gwarancja czasu reakcji i realizacji
Umowa SLA zapewnia określone czasy reakcji i realizacji zgłoszeń. Eliminuje to niepewność związaną z czasem naprawy usterek.
Pierwszeństwo obsługi
Klienci posiadający umowę SLA mają priorytet w realizacji zgłoszeń, co oznacza, że ich zgłoszenia są traktowane z najwyższym priorytetem i realizowane w pierwszej kolejności.
Dedykowany konsultant
W ramach umowy SLA klient otrzymuje dedykowanego konsultanta, który na początku współpracy uczestniczy w spotkaniu startowym, aby omówić warunki współpracy. Konsultant poznaje środowisko klienta podczas przejmowania opieki, co pozwala na szybszą realizację zgłoszeń.
Wsparcie techniczne i konsultacje
Dedykowany konsultant oferuje wsparcie techniczne oraz konsultacje w zakresie obsługi systemu. Dzięki temu klient może liczyć na bieżące doradztwo i pomoc w optymalizacji działania systemu, by zwiększać efektywność pracy i zadowolenie z użytkowania.
Drobne prace rozwojowe
W ramach umowy SLA możesz zdecydować, czy chcesz wykorzystać ją jedynie do zgłaszania usterek, czy także na małe prace rozwojowe. Nasz dział serwisu realizuje takie prace w ramach umowy, więc jeśli zmienią się np. ścieżki akceptacji, słowniki lub inne drobne elementy, możemy to zrealizować bez dodatkowych opłat.
Umów się na darmową konsultację
z naszym specjalistą. Opiekun handlowy przedstawi Ci możliwości zawarcia umowy SLA w Twojej firmie.
Jakie przykładowe obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.