E-Doręczenia Krok w przyszłość komunikacji biznesowej

E-Doręczenia: Krok w przyszłość komunikacji biznesowej

W dobie dynamicznie rozwijających się technologii coraz więcej aspektów naszego życia przenosi się do świata cyfrowego. Nie inaczej jest w przypadku korespondencji i przesyłania dokumentów.

Elektroniczna dokumentacja pracownicza w firmie eTeczka przewodnik krok po kroku

Elektroniczna dokumentacja pracownicza w firmie (eTeczka): przewodnik krok po kroku

Współczesny świat biznesu coraz bardziej skłania się ku cyfryzacji. Jednym z obszarów, który doświadcza tej transformacji to zarządzanie dokumentacją pracowniczą. W tym kontekście pojęcie „e-teczka”...

Raportowanie AMODIT

Nowy moduł raportowy w AMODIT

Nowy moduł raportowy jest już dostępny do testów w wersji beta, a to oznacza, że użytkownicy AMODIT mogą cieszyć się z najnowszych, ulepszonych i zaawansowanych...

Premiera wersji beta.230930

Premiera wersji beta.230930

Mamy świetne wieści – zakończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 230630, więc ze wszystkich nowości opisanych w poprzednim artykule możecie korzystać już na środowiskach produkcyjnych.

Integracja z eNadawcą i firmami kurierskimi rozwiązaniem na lepszą obsługę przesyłek

Integracja z eNadawcą i firmami kurierskimi rozwiązaniem na lepszą obsługę przesyłek

Kiedy firma nadaje dużą ilość korespondencji wychodzącej, manualna obsługa procesu staje się problemem i prowadzi do przeciążeń, opóźnień i braku spójności. Dodatkowo istnieje zwiększone ryzyko...

eTeczka pracownicza

Zmiany w aktach osobowych pracowników – poznaj eTeczkę

Rozwój technologii wpływa na wiele sektorów, a jednym z obszarów, w którym przynosi ona znaczące korzyści, jest zarządzanie dokumentacją pracowniczą. Od kilku lat w ramach...

Rozpocznij testy nowej wersji AMODIT 230630. Co w niej znajdziesz

Rozpocznij testy nowej wersji AMODIT 230630. Co w niej znajdziesz?

W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2023 roku ukończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 221231 i wydaliśmy nową wersję 230630, która aktualnie dostępna jest w wersji BETA....

Podpisuj dokumenty bez przeszkód integracja AMODIT TrustCenter i SimplySign

Podpisuj dokumenty bez przeszkód – integracja AMODIT TrustCenter i SimplySign

Od teraz, dzięki bezpośredniemu połączeniu AMODIT TrustCenter z SimplySign, użytkownicy mogą składać podpisy kwalifikowane bez konieczności korzystania z AMODIT SignApp.

Obszary biznesowe w AMODIT

Poznaj obszary biznesowe w Amodit

Jeśli w Twoim AMODIT przybywa coraz więcej procesów biznesowych, nawigacja po aplikacji może stać się w pewnym momencie niewygodna. Aby temu zapobiec, powstał moduł obszarów...

Synchronizacja z AD – teraz także dla użytkowników chmury dzięki Azure AD

Synchronizacja z AD – teraz także dla użytkowników chmury dzięki Azure AD

Active Directory (AD) to narzędzie firmy Microsoft, które służy do zarządzania użytkownikami, urządzeniami i zasobami w sieci komputerowej. Jest to rozwiązanie, które od dawna znajduje...

Zintegruj się z Amodit REST API gotowe do użycia

Zintegruj się z Amodit: REST API gotowe do użycia

Integracja systemów informatycznych umożliwia firmom wykorzystanie wszystkich dostępnych technologii, aby uzyskiwać lepsze wyniki biznesowe. Zapewnia organizacjom zwiększoną wydajność, elastyczność i bezpieczeństwo danych.

KSeF Connector

Przygotuj się na obowiązkowy KSeF

Czym jest KSeF, jakie ma podstawowe funkcjonalności i założenia, oraz jak możesz go wykorzystać w swojej firmie? O tym w najnowszym wpisie.