Schemat blokowy

Pracujesz w wielu rolach? AMODIT ułatwia życie dzięki przełączaniu kont

Codzienna praca w organizacji to często balansowanie między wieloma zadaniami, rolami i obszarami odpowiedzialności. Czasami działamy jako zwykli użytkownicy, innym razem pełnimy rolę administratora albo pracujemy równolegle w różnych spółkach czy działach tej samej firmy. Do tej pory takie sytuacje wymagały żmudnego przelogowywania się – co nie tylko spowalniało pracę, ale bywało też frustrujące. Dlatego w AMODIT stale szukamy rozwiązań, które upraszczają życie i pozwalają skupić się na tym, co naprawdę ważne – realizacji zadań i sprawnej obsłudze procesów. Najnowsza funkcja przełączania się między kontami użytkownika jednym kliknięciem to odpowiedź na potrzeby osób, które codziennie działają w kilku rolach. Teraz możesz płynnie zmieniać kontekst pracy bez utraty czasu i rytmu działania.

Jak przełączać się między wieloma kontami użytkownika w systemie?

Ten poradnik pokaże Ci, jak wykorzystać nową funkcjonalność przełączania między kontami, gdy posiadasz więcej niż jedno konto w systemie (np. konto użytkownika biznesowego i konto administratora, lub konta w różnych działach/firmach).

 

Instrukcja Krok po Kroku:

1. Zaloguj się do systemu używając swojego adresu e-mail i hasła (lub kontem Microsoft/Google).

Logowanie do systemu AMODIT

2. Wybierz właściwe konto – jeśli Twój adres e-mail jest powiązany z wieloma kontami, system wyświetli ekran wyboru kont w formie kafelków.

Kliknij na kafelek reprezentujący konto, na które chcesz się zalogować.

Wybieranie konta w AMODIT

3. Aby przełączyć się na inne konto podczas pracy – w prawym górnym rogu aplikacji kliknij na obszar z informacjami o aktualnie zalogowanym użytkowniku.

Przełączanie konta w systemie AMODIT

4. W rozwijanym menu znajdź i kliknij dodatkowy „ptaszek” (strzałkę), który pozwala rozwinąć listę dostępnych kont.

Rozwijana lista kont w AMODIT

5. Wybierz konto docelowe z listy dostępnych kont równoległych.

Wybieranie konta docelowego w AMODIT

6. Po wybraniu nowego konta: zostajesz przelogowany w kontekst nowego konta na stronę domyślną (Zakładka Do wykonania)

Wskazówki:

  • Ta funkcjonalność jest szczególnie przydatna dla administratorów, którzy posiadają zarówno konto standardowe, jak i konto z uprawnieniami administratora.
  • Możesz również korzystać z tej opcji, jeśli pracujesz w różnych działach lub różnych jednostkach organizacyjnych w ramach instalacji wielofirmowej.
  • Wszystkie konta muszą być powiązane z tym samym adresem e-mail, aby funkcjonalność działała poprawnie.
  • Jeśli miałeś otwartych kilka zakładek w przeglądarce w których byleś w różnych sprawach w kontekście danego konta i się przelogowałeś sugerujemy ich zamknięcie lub przynajmniej odświeżenie, aby nastąpiło przeładowanie ekranów zgodnie z uprawnieniami.
  • Aby przelogować się na konto z uprawnieniami administratora trzeba pierwotnie się na takie zalogować. Nie można przełączyć się na konto administracyjne po zalogowaniu się jako zwykły użytkownik nawet jeśli oba konta są ze sobą powiązane adresem mailowym.

Podsumowanie

Funkcja przełączania kont to nie tylko drobne ułatwienie – to realna oszczędność czasu i większy komfort pracy. Administratorzy mogą szybko przechodzić do roli zwykłego użytkownika i odwrotnie, a osoby pracujące w wielu jednostkach organizacyjnych nie muszą już pamiętać kilku loginów i haseł. To rozwiązanie, które sprawia, że system dopasowuje się do użytkownika, a nie odwrotnie.

W AMODIT wierzymy, że technologia powinna wspierać ludzi w codziennych obowiązkach, a nie je komplikować. Dlatego stale rozwijamy naszą platformę, aby była jeszcze bardziej przyjazna, intuicyjna i elastyczna. Funkcja przełączania kont to kolejny krok w stronę nowoczesnego środowiska pracy, które nadąża za tempem biznesu.

Jeśli szukasz systemu, który pozwoli Twojej organizacji działać sprawniej, szybciej i bardziej komfortowo – AMODIT jest rozwiązaniem, które warto poznać. Zobacz, jak prosta może być praca z dokumentami i procesami, kiedy system pracuje dla Ciebie.