Schemat blokowy

Blog

Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.

Powiadomienia przez SMS

Powiadamianie pracowników fizycznych przez SMS

Do czego możemy używać powiadomień SMS w ramach funkcjonowania firmy? W artykule podajemy kilka przykładów zastosowań, a oczywiście możliwości jest znacznie więcej.

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

„Gdy Cię nie było”: tak właśnie brzmi tytuł procesu wdrożonego u jednego z naszych klientów. Pomimo romantycznej nazwy proces rozwiązuje bardzo pragmatyczny i ważny problem...

Jak zapanować nad chaosem w przedsiębiorstwie wielospółkowym

Jak zapanować nad chaosem w przedsiębiorstwie wielospółkowym?

Zastanawiasz się jak sprostać zadaniu, by szybko okiełznać chaos, jaki zapanował w firmie po przejęciu kilkunastu nowych spółek? Przed Tobą wiele czynników do przeanalizowania: nowi...

Elektroniczny obieg dokumentów

Jak rozpoznać czy moja firma jest gotowa na elektroniczny obieg dokumentów?

Rosnąca świadomość biznesu oraz niesamowite tempo rozwoju technologii powodują, że coraz więcej firm myśli o zwiększeniu swojej konkurencyjności rynkowej poprzez inwestycję w IT. Jednym z...

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Automatyzacja procesów przynosi nieocenione korzyści w walce budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Do podstawowych benefitów zaliczyć należy oszczędność czasu, oraz w pewnym sensie zależną tego...

Zarządzanie procesami w małej firmie – 4 błędy, których możesz uniknąć

Zarządzanie procesami w małej firmie – 4 błędy, których możesz uniknąć

Dobrze poukładane procesy to fundament sprawnego działania każdej firmy. Skuteczne zarządzanie nimi pozwala uniknąć kosztownych pomyłek i zwiększyć efektywność zespołu. Sprawdź, jak uniknąć najczęstszych pomyłek...

Łatwiejsze zarządzanie dokumentami z inteligentnym systemem

Łatwiejsze zarządzanie dokumentami z inteligentnym systemem

AMODIT to inteligentny system zarządzania dokumentami. Dzięki tej platformie obsługa firmowej dokumentacji ulega znacznej optymalizacji. Zarówno przyjmowanie dokumentów, jak i porządkowanie zebranych informacji czy przekazywanie...

Obsługa maili

Funkcjonalności w AMODIT: Poznaj zaawansowaną obsługę maili – łączenie w wątki

AMODIT posiada funkcjonalność załączania maila do istniejących spraw. Warunkiem jest, aby w tytule maila znalazła się sekwencja [#], czyli przykładowo [#76528].

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?

Chcesz usprawnić procesy w swojej firmie, lecz obawiasz się kosztów i zależy Ci na czasie? Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy konferencję na której pokażemy,...

Funkcjonalności Import z pliku Excel

Funkcjonalności: Import z pliku Excel

W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy mechanizm importu z plików Excel (xls, xlsx, csv itp.). Mechanizm opiera się o kopiowanie przez schowek, czyli Ctrl+,Ctrl+V. Aby zaimportować dane...

Eksport z AMODIT do Excel

Funkcjonalności: Eksport do Excel z tabeli AMODIT i tabeli SQL

W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy możliwość eksportowania danych do Excel z dowolnej tabeli na formularzu. Dotyczy to zarówno tabel AMODIT jak i tabel SQL, czyli pobierających...

Jak przygotować się do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Jak przygotować się do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów?

Przejście z papierowego obiegu dokumentów na cyfrowy to duża zmiana, która niesie ze sobą wiele korzyści. Aby cały proces przebiegł sprawnie i bez zbędnych komplikacji,...