Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
AMODIT to obieg dokumentów zgodny z KSeF
25.10.2021
AMODIT od wielu lat potrafi odczytywać pliki XML, w tym oczywiście pliki zgodne ze schematem zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów. Przygotowany jest więc do obsługi faktur...
Przetestuj eTeczkę
04.10.2021
W wersji trial naszego systemu pojawił się moduł: eTeczka. Pozwala on na prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej. We wpisie przybliżymy między innymi, jakie dane...
Podpis kwalifikowany w wersji online
06.09.2021
Wybierając rozwiązanie umożliwiające procesowanie i podpisywanie umów w wersji elektronicznej warto zweryfikować, czy dostawca gwarantuje współpracę z posiadanym rodzajem podpisu kwalifikowanego.
Nowe możliwości obsługi spraw na liście „Do wykonania”.
26.07.2021
Najnowsze wydanie 210618 platformy AMODIT niesie ze sobą zmiany w dobrze znanej zakładce „Do wykonania”. Od teraz to Ty możesz zdecydować, w jakiej konfiguracji użyjesz...
Amodit wspiera Sieć Obywatelską Watchdog Polska
07.07.2021
Wraz z rozpoczęciem kolejnego kwartału kontynuujemy inicjatywę wspierania różnych inicjatyw.
Przez eTeczkę do serca pracownika
28.05.2021
Procesy operacyjne, w szczególności procesy kadrowe, w tym rekrutacyjne w czasach COVID-19 przeniosły się do Internetu. Równolegle następuje digitalizacja, albo inaczej elektronizacja dokumentacji pracowniczej.
Amodit wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
28.04.2021
Wraz z rozpoczęciem kolejnego kwartału kontynuujemy inicjatywę wspierania organizacji charytatywnych.
Funkcjonalności: Jak wydzielić pojedyncze strony z dokumentu?
15.04.2021
Proces elektronicznego obiegu dokumentów w firmie często wymaga odpowiedniego przygotowania załącznika. Dokumenty napływające z różnych źródeł często trafiają do systemu w formie, która nie nadaje...
Sprawna komunikacja wewnątrz organizacji – funkcjonalność komentarzy
30.03.2021
Sprawna komunikacja w firmie jest niezbędna w każdej jej komórce. Menadżerowie potrzebują jej, by kierować pracami, kontrolować postępy oraz skutecznie planować strategię. Pracownicy z kolei...
ePodpisy w umowach międzynarodowych
26.02.2021
Wysyłanie dokumentów papierowych do kontrahentów zagranicznych generuje wiele kosztów, zajmuje dużo czasu oraz zwiększa ryzyko, że dokument nie dotrze na czas lub nie dotrze w...
Jak praktycznie wykorzystać moduł generowania paczki przelewów?
17.02.2021
W pierwszej części dotyczącej automatycznego generowania paczki przelewów wyjaśniliśmy, czym jest ta funkcjonalność, co moduł generowania paczki przelewów obsługuje a czego nie. Jak skonfigurować paczkę przelewów...
Automatyczne generowanie przelewów na podstawie faktur
12.02.2021
Generowanie paczki przelewów jest funkcjonalnością, która pozwala oszczędzać czas na wprowadzanie przelewów do systemu bankowego. Jest to odrębny moduł w systemie Amodit, do którego wymagane...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.