Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Mity dotyczące systemów obiegu dokumentów
10.06.2015
Systemy obiegu dokumentów to dosyć szeroka rodzina rozwiązań informatycznych. Należą do nich wszelkie rozwiązania, które pozwalają na przepływ informacji, modelowanie tego przepływu i jego kontrolę....
Funkcjonalności: AMODIT Client Tool
28.04.2015
Udostępniliśmy dodatkowe narzędzie do AMODIT, które pozwala obejść ograniczenia związane z interfejsem webowym. Daje on funkcje jak: skanowanie ze skanera biurkowego, drukowanie kodów kreskowych na...
Migracja plików z bazy danych na dysk serwera
26.02.2015
Istnieje możliwość migracji plików pomiędzy bazą danych i dyskiem serwera. Dowiedz się o niej więcej z poniższego wpisu.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia wdrożył platformę AMODIT
30.01.2015
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia wdrożył Platformę AMODIT do obsługi wybranych procesów gospodarczych.
Obsługa zastępstw
12.01.2015
Żaden szef nie lubi gdy sprawy nie są załatwiane na czas. Chce mieć pewność, że nawet w czasie nieobecności pracownika inna osoba będzie mogła wykonać...
Uwaga na formatowanie dat
19.11.2014
Podczas pisania reguł trzeba zachować ostrożność w przypadku operacji na datach. AMODIT obsługuje różne języki i w zależności od wybranego języka różnie są wyświetlane i...
Francuska wersja językowa
23.06.2014
Właśnie opublikowaliśmy francuską wersję językową systemu AMODIT. Wersja chmurowa została już zaktualizowana. Wersje zainstalowane na serwerach naszych klientów można bezpłatnie zaktualizować w ramach umów maintenance.
Elektroniczny obieg dokumentów – wsparcie zarządzania procesami biznesowymi
11.06.2014
Wygoda, nowoczesność i innowacyjność. To z nimi kojarzy się wprowadzenie wszelkiego rodzaju oprogramowania wspierającego procesy biznesowe w firmie. Myśląc o elektronicznym obiegu dokumentów powinniśmy również...
Funkcjonalności: OCR dla faktur
09.04.2014
Ile czasu spędzasz na przepisywaniu pól z faktury do systemu. Pomyśl o tym przez chwilę… Teraz wyobraź sobie system, który robi to za Ciebie. Rozwiązaniem...
Skanowanie i kody kreskowe
08.04.2014
AMODIT został wyposażony w cały zestaw funkcjonalności do obsługi kodów kreskowych w zeskanowanych dokumentach.
Funkcjonalności: AddUserToRole
08.04.2014
Została dodana nowa funkcja do reguł, która pozwala dokładniej kontrolować uprawnienia. Funkcja ta może zmienić rolę użytkownika. Dlatego teraz można użyć reguły, aby nadać lub...
Amodit w AmRest
10.01.2014
AmRest Holdings SE (AmRest, WSE: EAT) jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.