Co nowego w Amodit? Wersja 220930 (BETA) - AMODIT
22 35 52 164 poland@amodit.com

Dostępna jest nowa wersja AMODIT 220930 (BETA). Przeczytaj podsumowanie trzeciego kwartału 2022 r. Co się zmieniło i jakie nowe możliwości oferujemy? 

    • Zostały zakończone prace nad AMODIT REST API. Wstrzymujemy rozwój SOAP. 
    • Zmiany w zakładce „Mój zespół”. Możliwość grupowania, filtrowania i sortowania zadań podległego zespołu została dostosowana do funkcjonalności znanych z zakładki „Do wykonania”. 
    • Jesteśmy gotowi na wejście w życie KSeF. Przygotowaliśmy integrację AMODIT z naszym nowym produktem KSeF Connector, który obsługuje zarówno przekazywanie faktur sprzedażowych, jak i odbiór faktur kosztowych.
    • Więcej informacji na temat nowej wersji znajdziesz tutaj.

Aplikacja AMODIT jest nieustannie rozwijana, by odpowiadać na bieżące potrzeby rynku i naszych użytkowników. Dzisiejszy wpis to podsumowanie prac, jakie wykonaliśmy w minionym kwartale oraz zbiór informacji, jakie nowe wyzwania biznesowe rozwiążesz z AMODIT. 

    AMODIT REST API

    Aktualizacja niesie za sobą szereg korzyści dla wszystkich zainteresowanych integracją AMODIT. Została opublikowana pierwsza wersja AMODIT REST API, która zastąpi oferowany do tej pory SOAP. Dotychczas stosowany protokół komunikacyjny SOAP będzie utrzymywany na aktualnym poziomie funkcjonalnym i nie będzie już dłużej rozwijany, dlatego wszystkie nowe integracje zalecamy wykonywać przy użyciu REST API. 

    Mój zespół

    Nowa wersja to także nowości w zakładce „Mój zespół”. Dotychczas znany interface został odświeżony i rozbudowany o nowe funkcjonalności grupowania, filtrowania i sortowania. „Mój zespół” stał się miejscem, w którym łatwo ocenisz czy wszystko w pracy Twoich podwładnych przebiega prawidłowo.

    KSeF Connector

    Wersja AMODIT 220930 (BETA) to także nowe możliwości dotyczące integracji z KSeF. Wraz z wejściem w życie KSeF odejdziemy w większości od znanych nam do tej pory faktur. Formy papierowe czy pliki i skanów przesyłanych na maila faktur zostaną zastąpione ustrukturyzowanymi plikami udostępnianymi w KSeF. Przygotowaliśmy rozwiązanie, które umożliwi nie tylko integrację z KSeF i przekazywanie faktur sprzedażowych oraz odbiór kosztowych, ale dodatkowo będzie komunikowało się z aplikacjami aktualnie funkcjonującymi w Twojej organizacji, np. z AMODIT, by znane dotychczas procesy po wejściu w życie KSeF funkcjonowały bez zmian.

    To już wszystkie funkcjonalności wybrane do podsumowania, jednak nie są to wszystkie prace, jakie wykonaliśmy w trzecim kwartale. Chcesz dostać większą dawkę wiedzy? Pamiętaj, że pełna lista zmian dostępna jest tutaj. Niezmiennie możesz liczyć na wsparcie naszych specjalistów, którzy chętnie opowiedzą na wszystkie pytania dotyczące nowej wersji oraz możliwości AMODIT.

    Przekonaj się, jak Amodit może pomóc Twojej firmie

    Bądź z nami na bieżąco!