Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?
29.09.2016
Chcesz usprawnić procesy w swojej firmie, lecz obawiasz się kosztów i zależy Ci na czasie? Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy konferencję na której pokażemy,...
Funkcjonalności: Import z pliku Excel
04.08.2016
W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy mechanizm importu z plików Excel (xls, xlsx, csv itp.). Mechanizm opiera się o kopiowanie przez schowek, czyli Ctrl+,Ctrl+V. Aby zaimportować dane...
Funkcjonalności: Eksport do Excel z tabeli AMODIT i tabeli SQL
03.08.2016
W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy możliwość eksportowania danych do Excel z dowolnej tabeli na formularzu. Dotyczy to zarówno tabel AMODIT jak i tabel SQL, czyli pobierających...
Jak przygotować się do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów?
04.05.2016
Przejście z papierowego obiegu dokumentów na cyfrowy to duża zmiana, która niesie ze sobą wiele korzyści. Aby cały proces przebiegł sprawnie i bez zbędnych komplikacji,...
Funkcjonalności: IntelliSense i nowy help w edytorze reguł
10.03.2016
Wraz z wersją AMODIT 2.9 znacznie ulepszony został edytor reguł. Główne zmiany to na przykład zwiększenie czytelności okna edycji reguły czy nowy edytor z podświetlaniem...
Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów?
22.02.2016
Wprowadzenie w firmie lub instytucji elektronicznego obiegu dokumentów niesie za sobą szereg korzyści. Dowiedz się, jak dzięki temu rozwiązaniu możesz usprawnić funkcjonowanie swojej organizacji.
Zabezpieczanie umów i ofert przed modyfikacją
20.09.2015
W wersji 2.7 pojawiła się nowa opcja „Konwertuj na PDF” przy szablonach dokumentów. Włączenie tej opcji powoduje, że dokument źródłowy (Word lub Excel) nie jest...
5 powodów, dla których wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów daje natychmiastową oszczędność
14.09.2015
W większych organizacjach zawsze występuje zagadnienie przesyłania informacji pomiędzy pracownikami. Kiedyś w formie papierowej, teraz także różnych systemach elektronicznych, przesyłamy olbrzymią ilość komunikatów, zarządzanie nimi...
Nordea IT zautomatyzowała procesy obiegu dokumentów dzięki AMODIT
11.09.2015
Nordea IT Polska zajmuje się utrzymaniem i rozwojem oprogramowania oraz infrastruktury systemów bankowych w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Estonii oraz w krajach skandynawskich. Dzięki...
Odczytywanie kodu kreskowego z dokumentu
10.09.2015
AMODIT dostarcza kompletny zestaw narzędzi do obsługi kodów kreskowych zarówno jedno jak i dwuwymiarowych. Część firm korzystających z Platformy AMODIT wykorzystuje kody kreskowe do identyfikacji...
Funkcjonalności: Kody licencyjne
10.08.2015
W wersji 2.6 wprowadziliśmy kody licencyjne. Kody te definiują: maksymalną liczbę użytkowników, maksymalną liczbę procedur, maksymalną liczbę spraw, datę wygaśnięcia licencji, datę wygaśnięcia prawa do...
Integracja AMODIT z maszynami Toshiba
22.06.2015
W ramach współpracy z Toshiba Tec Poland powstał moduł, który pozwala wykorzystać zalety technologii AMODIT na maszynach Toshiba.