Schemat blokowy

Blog

Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.

Jak zatrudnić pracownika zdalnie

Jak zatrudnić pracownika zdalnie?

Zarówno procesy operacyjne jak i rekrutacyjne oraz kadrowe przeniosły się w czasach COVID-19 do Internetu. Na co zwrócić uwagę przy elektronicznym wypełnianiu, dostarczaniu i podpisywaniu...

Fundacja ONKOLOGICZNA ALIVIA

Amodit wspiera Fundację Onkologiczną Alivia

Kontynuujemy program dzielenia się dobrem z innymi, czyli wspieranie organizacji charytatywnych.

Jak kilka osób może podpisać umowę w 5 minut podpisem zaawansowanym

Jak kilka osób może podpisać umowę w 5 minut podpisem zaawansowanym?

Podpisanie umowy przez kilka osób, nawet gdy jest to wykonywane elektronicznie, a nie na papierze, nadal wymaga wysyłania dokumentu do kolejnych osób i pilnowania, aby...

Amodit wspiera Fundację Jedni Drugim

Amodit wspiera Fundację Jedni Drugim

Wprowadziliśmy w naszej firmie program, który pozwala na dzielenie się dobrem z innymi. Na koniec każdego kwartału pracownicy mogą zadecydować o tym, jaką inicjatywę wesprzemy...

Rewolucja informatyczna

Koniec ery dokumentów papierowych, czyli kolejny etap (r)ewolucji informatycznej.

Skutki (r)ewolucji informatycznej, w której żyjemy, znajdują swoje odzwierciedlenie w działalności firm oraz na różnych płaszczyznach naszego życia, zarówno osobistego, jak i zawodowego. Kolejne dziedziny...

Cyfrowa firma sprawny biznes w trudnych czasach

Cyfrowa firma: sprawny biznes w trudnych czasach.

Firmy, które korzystają już z cyfrowych rozwiązań, mają więcej komfortu w niesprzyjających gospodarczo czasach niż duże podmioty, gdzie digitalizacja jest mniej zaawansowana.

Jak AmRest realizuje procesy back office w dobie obostrzeń

Jak AmRest realizuje procesy back office w dobie obostrzeń?

Czas publicznej kwarantanny stawia nowe wyzwania przed biznesem. AmRest sprawnie realizuje procesy back office z wykorzystaniem platformy Amodit.

Elektroniczny obieg dokumentów

Dlaczego Twoja firma potrzebuje elektronicznego obiegu dokumentów?

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa ilość dokumentów przetwarzanych każdego dnia wzrasta. Umowy, faktury, raporty. Wszystko zaczyna się mnożyć. Zarządzanie rosnącą stertą papierów stwarza niemałe wyzwanie dla...

BPM 2020 jakie technologie dla biznesu nowej dekady

BPM 2020 jakie technologie dla biznesu nowej dekady?

Zarządzanie procesami biznesowymi wchodzi na naszych oczach na nowe tory. Prognozy na rok 2020 przewidują upowszechnienie tworzenia własnych rozwiązań IT w przedsiębiorstwach przy użyciu gotowych...

Amodit obsługuje Białą Listę – automatyzacja weryfikacji danych kontrahenta w bazach Ministerstwa Finansów

Amodit obsługuje Białą Listę – automatyzacja weryfikacji danych kontrahenta w bazach Ministerstwa Finansów

Od 1 stycznia 2020 r. za opłacenie faktury na rachunek kontrahenta, który nie istnieje w bazie Ministerstwa Finansów (MF), grożą sankcje.

Dostęp tymczasowy

Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji

Wraz z wersją 2019.0002 wprowadzony został dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji. Oznacza to, że osoba nie mając konta w systemie AMODIT, będzie...

Sekcje w AMODIT

Funkcjonalności: Sekcje

Czy wiesz, że sekcje na formularzu mogą być prezentowane jako zakładki lub jedna pod drugą z możliwością zwinięcia każdej sekcji do jednego wiersza?