Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
BPM 2020 jakie technologie dla biznesu nowej dekady?
30.01.2020
Zarządzanie procesami biznesowymi wchodzi na naszych oczach na nowe tory. Prognozy na rok 2020 przewidują upowszechnienie tworzenia własnych rozwiązań IT w przedsiębiorstwach przy użyciu gotowych...
Amodit obsługuje Białą Listę – automatyzacja weryfikacji danych kontrahenta w bazach Ministerstwa Finansów
09.01.2020
Od 1 stycznia 2020 r. za opłacenie faktury na rachunek kontrahenta, który nie istnieje w bazie Ministerstwa Finansów (MF), grożą sankcje.
Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji
10.12.2019
Wraz z wersją 2019.0002 wprowadzony został dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji. Oznacza to, że osoba nie mając konta w systemie AMODIT, będzie...
Funkcjonalności: Sekcje
15.10.2019
Czy wiesz, że sekcje na formularzu mogą być prezentowane jako zakładki lub jedna pod drugą z możliwością zwinięcia każdej sekcji do jednego wiersza?
Funkcjonalności: strona startowa
26.09.2019
Nieustannie wprowadzamy nowe funkcjonalności do systemu, które usprawniają codzienną pracę. Jedną z wielu zaimplementowanych w ostatnim czasie jest strona startowa.
Integracja z ABBYY® FlexiCapture
18.07.2019
Od wersji 2019.0002 AMODIT umożliwia prostą integrację z ABBYY® FlexiCapture. Rozwiązanie ABBYY® FlexiCapture jest obecnie wdrażane u wybranych Klientów systemu Amodit w ramach proof of concept.
Dziennik podawczy, czyli sprawne przekazywanie korespondencji w obu kierunkach
11.02.2019
W wielu firmach pojawia się problem z procesami związanymi z korespondencją. Właśnie z trudnościami w tym obszarze zgłosił się do nas Klient potrzebujący mechanizmu przekazywania...
Procedura przygotowania pojazdu do wydania z salonu motoryzacyjnego
31.01.2019
Część firm dotyka problem związany z usystematyzowaniem oraz pomyłkami czy niedopełnieniami wszystkich określonych wymogów i zadań przy wypełnianiu ręcznie dokumentacji.
Kontrola zgodności faktur z zamówieniami
08.01.2019
Otrzymujesz setki lub tysiące faktur miesięcznie? Musisz sprawdzać, czy są zgodne z Twoim zamówieniami? Ile osób musi obsługiwać te czynności i ile czasu im to...
Formularz Akceptacji Dostawcy
14.12.2018
Czy akceptacja nowych dostawców w Twojej firmie to standard? Wewnętrzne procedury narzucają konieczność dokładnej weryfikacji wszystkich informacji o dostawcy zanim Twoja firma podejmie z nim...
Funkcjonalności: Rejestr umów
22.11.2018
Czy Ty również chcesz posiadać jedno bezpieczne miejsce, gdzie zarchiwizowane zostają dokumenty? Chcesz mieć możliwość opisania umów i dokumentów powiązanych różnego typu atrybutami, a tym...
Powiadamianie pracowników fizycznych przez SMS
19.11.2018
Do czego możemy używać powiadomień SMS w ramach funkcjonowania firmy? W artykule podajemy kilka przykładów zastosowań, a oczywiście możliwości jest znacznie więcej.
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.