Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Jak zatrudnić pracownika zdalnie?
01.02.2021
Zarówno procesy operacyjne jak i rekrutacyjne oraz kadrowe przeniosły się w czasach COVID-19 do Internetu. Na co zwrócić uwagę przy elektronicznym wypełnianiu, dostarczaniu i podpisywaniu...
Amodit wspiera Fundację Onkologiczną Alivia
30.12.2020
Kontynuujemy program dzielenia się dobrem z innymi, czyli wspieranie organizacji charytatywnych.
Jak kilka osób może podpisać umowę w 5 minut podpisem zaawansowanym?
24.11.2020
Podpisanie umowy przez kilka osób, nawet gdy jest to wykonywane elektronicznie, a nie na papierze, nadal wymaga wysyłania dokumentu do kolejnych osób i pilnowania, aby...
Amodit wspiera Fundację Jedni Drugim
12.11.2020
Wprowadziliśmy w naszej firmie program, który pozwala na dzielenie się dobrem z innymi. Na koniec każdego kwartału pracownicy mogą zadecydować o tym, jaką inicjatywę wesprzemy...
Koniec ery dokumentów papierowych, czyli kolejny etap (r)ewolucji informatycznej.
08.05.2020
Skutki (r)ewolucji informatycznej, w której żyjemy, znajdują swoje odzwierciedlenie w działalności firm oraz na różnych płaszczyznach naszego życia, zarówno osobistego, jak i zawodowego. Kolejne dziedziny...
Cyfrowa firma: sprawny biznes w trudnych czasach.
09.04.2020
Firmy, które korzystają już z cyfrowych rozwiązań, mają więcej komfortu w niesprzyjających gospodarczo czasach niż duże podmioty, gdzie digitalizacja jest mniej zaawansowana.
Jak AmRest realizuje procesy back office w dobie obostrzeń?
02.04.2020
Czas publicznej kwarantanny stawia nowe wyzwania przed biznesem. AmRest sprawnie realizuje procesy back office z wykorzystaniem platformy Amodit.
Dlaczego Twoja firma potrzebuje elektronicznego obiegu dokumentów?
20.02.2020
Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa ilość dokumentów przetwarzanych każdego dnia wzrasta. Umowy, faktury, raporty. Wszystko zaczyna się mnożyć. Zarządzanie rosnącą stertą papierów stwarza niemałe wyzwanie dla...
BPM 2020 jakie technologie dla biznesu nowej dekady?
30.01.2020
Zarządzanie procesami biznesowymi wchodzi na naszych oczach na nowe tory. Prognozy na rok 2020 przewidują upowszechnienie tworzenia własnych rozwiązań IT w przedsiębiorstwach przy użyciu gotowych...
Amodit obsługuje Białą Listę – automatyzacja weryfikacji danych kontrahenta w bazach Ministerstwa Finansów
09.01.2020
Od 1 stycznia 2020 r. za opłacenie faktury na rachunek kontrahenta, który nie istnieje w bazie Ministerstwa Finansów (MF), grożą sankcje.
Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji
10.12.2019
Wraz z wersją 2019.0002 wprowadzony został dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji. Oznacza to, że osoba nie mając konta w systemie AMODIT, będzie...
Funkcjonalności: Sekcje
15.10.2019
Czy wiesz, że sekcje na formularzu mogą być prezentowane jako zakładki lub jedna pod drugą z możliwością zwinięcia każdej sekcji do jednego wiersza?
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.