Schemat blokowy

Blog

Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

„Gdy Cię nie było”: tak właśnie brzmi tytuł procesu wdrożonego u jednego z naszych klientów. Pomimo romantycznej nazwy proces rozwiązuje bardzo pragmatyczny i ważny problem...

Jak zapanować nad chaosem w przedsiębiorstwie wielospółkowym

Jak zapanować nad chaosem w przedsiębiorstwie wielospółkowym?

Zastanawiasz się jak sprostać zadaniu, by szybko okiełznać chaos, jaki zapanował w firmie po przejęciu kilkunastu nowych spółek? Przed Tobą wiele czynników do przeanalizowania: nowi...

Automatyzacja procesów

Automatyzacja procesów biznesowych: moduł ERP, czy niezależny system workflow?

Gdy organizacja dynamicznie rośnie, nieuchronnie staje przed wyzwaniem optymalizacji kosztów oraz lepszego wykorzystania zasobów.

Elektroniczny obieg dokumentów

Jak rozpoznać czy moja firma jest gotowa na elektroniczny obieg dokumentów?

Rosnąca świadomość biznesu oraz niesamowite tempo rozwoju technologii powodują, że coraz więcej firm myśli o zwiększeniu swojej konkurencyjności rynkowej poprzez inwestycję w IT. Jednym z...

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Automatyzacja procesów przynosi nieocenione korzyści w walce budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Do podstawowych benefitów zaliczyć należy oszczędność czasu, oraz w pewnym sensie zależną tego...

Zarządzanie procesami w małej firmie – 4 błędy, których możesz uniknąć

Zarządzanie procesami w małej firmie – 4 błędy, których możesz uniknąć

W każdej firmie, niezależnie od wielkości, przepływ informacji jest rzeczą fundamentalną. Skupienie się na najważniejszych procesach pozwala w krótkim czasie uzyskać korzyści biznesowe i zdobyć...

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Jeżeli Twoim celem jest zwiększenie efektywności pracy, usprawnienie przepływu informacji i zarządzania dokumentami, to Platforma AMODIT jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej organizacji.

Łatwiejsze zarządzanie dokumentami z inteligentnym systemem

Łatwiejsze zarządzanie dokumentami z inteligentnym systemem

AMODIT to inteligentny system zarządzania dokumentami. Dzięki tej platformie obsługa firmowej dokumentacji ulega znacznej optymalizacji. Zarówno przyjmowanie dokumentów, jak i porządkowanie zebranych informacji czy przekazywanie...

Obsługa maili

Funkcjonalności w AMODIT: Poznaj zaawansowaną obsługę maili – łączenie w wątki

AMODIT posiada funkcjonalność załączania maila do istniejących spraw. Warunkiem jest, aby w tytule maila znalazła się sekwencja [#], czyli przykładowo [#76528].

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?

Chcesz usprawnić procesy w swojej firmie, lecz obawiasz się kosztów i zależy Ci na czasie? Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy konferencję na której pokażemy,...

Funkcjonalności Import z pliku Excel

Funkcjonalności: Import z pliku Excel

W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy mechanizm importu z plików Excel (xls, xlsx, csv itp.). Mechanizm opiera się o kopiowanie przez schowek, czyli Ctrl+,Ctrl+V. Aby zaimportować dane...

Eksport z AMODIT do Excel

Funkcjonalności: Eksport do Excel z tabeli AMODIT i tabeli SQL

W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy możliwość eksportowania danych do Excel z dowolnej tabeli na formularzu. Dotyczy to zarówno tabel AMODIT jak i tabel SQL, czyli pobierających...