Schemat blokowy

Blog

Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Automatyzacja procesów przynosi nieocenione korzyści w walce budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Do podstawowych benefitów zaliczyć należy oszczędność czasu, oraz w pewnym sensie zależną tego...

Zarządzanie procesami w małej firmie – 4 błędy, których możesz uniknąć

Zarządzanie procesami w małej firmie – 4 błędy, których możesz uniknąć

W każdej firmie, niezależnie od wielkości, przepływ informacji jest rzeczą fundamentalną. Skupienie się na najważniejszych procesach pozwala w krótkim czasie uzyskać korzyści biznesowe i zdobyć...

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Jeżeli Twoim celem jest zwiększenie efektywności pracy, usprawnienie przepływu informacji i zarządzania dokumentami, to Platforma AMODIT jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej organizacji.

Łatwiejsze zarządzanie dokumentami z inteligentnym systemem

Łatwiejsze zarządzanie dokumentami z inteligentnym systemem

AMODIT to inteligentny system zarządzania dokumentami. Dzięki tej platformie obsługa firmowej dokumentacji ulega znacznej optymalizacji. Zarówno przyjmowanie dokumentów, jak i porządkowanie zebranych informacji czy przekazywanie...

Obsługa maili

Funkcjonalności w AMODIT: Poznaj zaawansowaną obsługę maili – łączenie w wątki

AMODIT posiada funkcjonalność załączania maila do istniejących spraw. Warunkiem jest, aby w tytule maila znalazła się sekwencja [#], czyli przykładowo [#76528].

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?

Chcesz usprawnić procesy w swojej firmie, lecz obawiasz się kosztów i zależy Ci na czasie? Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy konferencję na której pokażemy,...

Funkcjonalności Import z pliku Excel

Funkcjonalności: Import z pliku Excel

W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy mechanizm importu z plików Excel (xls, xlsx, csv itp.). Mechanizm opiera się o kopiowanie przez schowek, czyli Ctrl+,Ctrl+V. Aby zaimportować dane...

Eksport z AMODIT do Excel

Funkcjonalności: Eksport do Excel z tabeli AMODIT i tabeli SQL

W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy możliwość eksportowania danych do Excel z dowolnej tabeli na formularzu. Dotyczy to zarówno tabel AMODIT jak i tabel SQL, czyli pobierających...

Jak przygotować się do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Jak przygotować się do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów?

Zastanawiasz się nad wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów w swojej firmie, ale nie wiesz, jak należy się do tego przygotować? Omawiamy podstawowe zagadnienia, które trzeba wziąć...

Funkcjonalności IntelliSense i nowy help w edytorze reguł

Funkcjonalności: IntelliSense i nowy help w edytorze reguł

Wraz z wersją AMODIT 2.9 znacznie ulepszony został edytor reguł. Główne zmiany to na przykład zwiększenie czytelności okna edycji reguły czy nowy edytor z podświetlaniem...

Mity obieg dokumentów

5 mitów na temat elektronicznego obiegu dokumentów

Pomimo tego, że nowoczesne rozwiązania informatyczne dla biznesu umożliwiają optymalizację kluczowych procesów w firmie, liczba nieprawdziwych informacji z nimi związanych nie maleje. Postanowiliśmy obalić te...

Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów

Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów?

Wprowadzenie w firmie lub instytucji elektronicznego obiegu dokumentów niesie za sobą szereg korzyści. Dowiedz się, jak dzięki temu rozwiązaniu możesz usprawnić funkcjonowanie swojej organizacji.