
Elektroniczna dokumentacja pracownicza w firmie (eTeczka): przewodnik krok po kroku
31.08.2023
Współczesny świat biznesu coraz bardziej skłania się ku cyfryzacji. Jednym z obszarów, który doświadcza tej transformacji to zarządzanie dokumentacją pracowniczą. W tym kontekście pojęcie „e-teczka”...

Nowy moduł raportowy w AMODIT
04.08.2023
Nowy moduł raportowy AMODIT jest już dostępny do testów w wersji beta, a to oznacza, że użytkownicy mogą cieszyć się z najnowszych, ulepszonych i zaawansowanych...

Premiera wersji beta.230930
25.07.2023
Mamy świetne wieści – zakończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 230630, więc ze wszystkich nowości opisanych w poprzednim artykule możecie korzystać już na środowiskach produkcyjnych.

Integracja z eNadawcą i firmami kurierskimi rozwiązaniem na lepszą obsługę przesyłek
23.06.2023
Kiedy firma nadaje dużą ilość korespondencji wychodzącej, manualna obsługa procesu staje się problemem i prowadzi do przeciążeń, opóźnień i braku spójności. Dodatkowo istnieje zwiększone ryzyko...

Zmiany w aktach osobowych pracowników – poznaj eTeczkę
01.06.2023
Rozwój technologii wpływa na wiele sektorów, a jednym z obszarów, w którym przynosi ona znaczące korzyści, jest zarządzanie dokumentacją pracowniczą. Od kilku lat w ramach...

Rozpocznij testy nowej wersji AMODIT 230630. Co w niej znajdziesz?
27.04.2023
W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2023 roku ukończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 221231 i wydaliśmy nową wersję 230630, która aktualnie dostępna jest w wersji BETA....

Poznaj obszary biznesowe w Amodit
10.03.2023
Jeśli w Twoim AMODIT przybywa coraz więcej procesów biznesowych, nawigacja po aplikacji może stać się w pewnym momencie niewygodna. Aby temu zapobiec, powstał moduł obszarów...

Synchronizacja z AD – teraz także dla użytkowników chmury dzięki Azure AD
21.02.2023
Active Directory (AD) to narzędzie firmy Microsoft, które służy do zarządzania użytkownikami, urządzeniami i zasobami w sieci komputerowej. Jest to rozwiązanie, które od dawna znajduje...

Zintegruj się z Amodit: REST API gotowe do użycia
01.02.2023
Integracja systemów informatycznych umożliwia firmom wykorzystanie wszystkich dostępnych technologii, aby uzyskiwać lepsze wyniki biznesowe. Zapewnia organizacjom zwiększoną wydajność, elastyczność i bezpieczeństwo danych.

Przygotuj się na obowiązkowy KSeF
31.01.2023
Przygotuj swój biznes na nową rzeczywistość fakturowania — KSeF stanie się obowiązkowy już wkrótce. Dowiedz się, czym jest Krajowy System e-Faktur, dla kogo będzie obligatoryjny...

Zapowiedź wydania wersji Amodit 221231
13.01.2023
Wraz z końcem roku 2022 zakończyliśmy pracę nad stabilizacją wersji 220930 oraz wydaliśmy nową: 221231. Aktualne wydanie dostępne jest w wersji BETA. Sprawdźmy zatem, co...

Amodit przystąpił do United Nations Global Compact
14.12.2022
Mamy przyjemność ogłosić, że Amodit, będący częścią firmy Astrafox, przystąpił do United Nations Global Compact— platformy, która działa na rzecz rozwoju, wdrażania oraz promowania odpowiedzialnych...