Eksport z AMODIT do Excel

Funkcjonalności: Eksport do Excel z tabeli AMODIT i tabeli SQL

W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy możliwość eksportowania danych do Excel z dowolnej tabeli na formularzu. Dotyczy to zarówno tabel AMODIT jak i tabel SQL, czyli pobierających...

Jak przygotować się do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Jak przygotować się do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów?

Zastanawiasz się nad wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów w swojej firmie, ale nie wiesz, jak należy się do tego przygotować? Omawiamy podstawowe zagadnienia, które trzeba wziąć...

Funkcjonalności IntelliSense i nowy help w edytorze reguł

Funkcjonalności: IntelliSense i nowy help w edytorze reguł

Wraz z wersją AMODIT 2.9 znacznie ulepszony został edytor reguł. Główne zmiany to na przykład zwiększenie czytelności okna edycji reguły czy nowy edytor z podświetlaniem...

Mity obieg dokumentów

5 mitów na temat elektronicznego obiegu dokumentów

Pomimo tego, że nowoczesne rozwiązania informatyczne dla biznesu umożliwiają optymalizację kluczowych procesów w firmie, liczba nieprawdziwych informacji z nimi związanych nie maleje. Postanowiliśmy obalić te...

Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów

Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów?

Wprowadzenie w firmie lub instytucji elektronicznego obiegu dokumentów niesie za sobą szereg korzyści. Dowiedz się, jak dzięki temu rozwiązaniu możesz usprawnić funkcjonowanie swojej organizacji.

Podsumowanie sprzedaży AMODIT w 2015 roku

Podsumowanie sprzedaży AMODIT w 2015 roku

Koniec roku to czas domykania wdrożeń, a także czas podsumowań. Ten rok możemy na pewno zaliczyć do udanych. Wielu nowych klientów nam zaufało i zdecydowało...

AMODIT na konferencji BPM

AMODIT na BPM Trends Conference

AMODIT został zaprezentowany na konferencji BPM Trends. Prezentacja miała tytuł „System, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów”. Zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnych naszych prelekcjach.

Zabezpieczanie umów i ofert przed modyfikacją

Zabezpieczanie umów i ofert przed modyfikacją

W wersji 2.7 pojawiła się nowa opcja „Konwertuj na PDF” przy szablonach dokumentów. Włączenie tej opcji powoduje, że dokument źródłowy (Word lub Excel) nie jest...

5 powodów, dla których wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów daje natychmiastową oszczędność

5 powodów, dla których wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów daje natychmiastową oszczędność

W większych organizacjach zawsze występuje zagadnienie przesyłania informacji pomiędzy pracownikami. Kiedyś w formie papierowej, teraz także różnych systemach elektronicznych, przesyłamy olbrzymią ilość komunikatów, zarządzanie nimi...

Automatyzacja w Nordea

Nordea IT zautomatyzowała procesy obiegu dokumentów dzięki AMODIT

Nordea IT Polska zajmuje się utrzymaniem i rozwojem oprogramowania oraz infrastruktury systemów bankowych w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Estonii oraz w krajach skandynawskich. Dzięki...

Odczytywanie kodu kreskowego z dokumentu

Odczytywanie kodu kreskowego z dokumentu

AMODIT dostarcza kompletny zestaw narzędzi do obsługi kodów kreskowych zarówno jedno jak i dwuwymiarowych. Część firm korzystających z Platformy AMODIT wykorzystuje kody kreskowe do identyfikacji...

Kody licencyjne w AMODIT

Funkcjonalności: Kody licencyjne

W wersji 2.6 wprowadziliśmy kody licencyjne. Kody te definiują: maksymalną liczbę użytkowników, maksymalną liczbę procedur, maksymalną liczbę spraw, datę wygaśnięcia licencji, datę wygaśnięcia prawa do...