
Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT
08.08.2018
Automatyzacja procesów przynosi nieocenione korzyści w walce budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Do podstawowych benefitów zaliczyć należy oszczędność czasu, oraz w pewnym sensie zależną tego...

Zarządzanie procesami w małej firmie – 4 błędy, których możesz uniknąć
08.08.2018
Dobrze poukładane procesy to fundament sprawnego działania każdej firmy. Skuteczne zarządzanie nimi pozwala uniknąć kosztownych pomyłek i zwiększyć efektywność zespołu. Sprawdź, jak uniknąć najczęstszych pomyłek...

Łatwiejsze zarządzanie dokumentami z inteligentnym systemem
16.07.2018
AMODIT to inteligentny system zarządzania dokumentami. Dzięki tej platformie obsługa firmowej dokumentacji ulega znacznej optymalizacji. Zarówno przyjmowanie dokumentów, jak i porządkowanie zebranych informacji czy przekazywanie...

Funkcjonalności w AMODIT: Poznaj zaawansowaną obsługę maili – łączenie w wątki
10.10.2016
AMODIT posiada funkcjonalność załączania maila do istniejących spraw. Warunkiem jest, aby w tytule maila znalazła się sekwencja [#], czyli przykładowo [#76528].

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?
29.09.2016
Chcesz usprawnić procesy w swojej firmie, lecz obawiasz się kosztów i zależy Ci na czasie? Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy konferencję na której pokażemy,...

Funkcjonalności: Import z pliku Excel
04.08.2016
W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy mechanizm importu z plików Excel (xls, xlsx, csv itp.). Mechanizm opiera się o kopiowanie przez schowek, czyli Ctrl+,Ctrl+V. Aby zaimportować dane...

Funkcjonalności: Eksport do Excel z tabeli AMODIT i tabeli SQL
03.08.2016
W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy możliwość eksportowania danych do Excel z dowolnej tabeli na formularzu. Dotyczy to zarówno tabel AMODIT jak i tabel SQL, czyli pobierających...

Jak przygotować się do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów?
04.05.2016
Przejście z papierowego obiegu dokumentów na cyfrowy to duża zmiana, która niesie ze sobą wiele korzyści. Aby cały proces przebiegł sprawnie i bez zbędnych komplikacji,...

Funkcjonalności: IntelliSense i nowy help w edytorze reguł
10.03.2016
Wraz z wersją AMODIT 2.9 znacznie ulepszony został edytor reguł. Główne zmiany to na przykład zwiększenie czytelności okna edycji reguły czy nowy edytor z podświetlaniem...

Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów?
22.02.2016
Wprowadzenie w firmie lub instytucji elektronicznego obiegu dokumentów niesie za sobą szereg korzyści. Dowiedz się, jak dzięki temu rozwiązaniu możesz usprawnić funkcjonowanie swojej organizacji.

Zabezpieczanie umów i ofert przed modyfikacją
20.09.2015
W wersji 2.7 pojawiła się nowa opcja „Konwertuj na PDF” przy szablonach dokumentów. Włączenie tej opcji powoduje, że dokument źródłowy (Word lub Excel) nie jest...

5 powodów, dla których wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów daje natychmiastową oszczędność
14.09.2015
W większych organizacjach zawsze występuje zagadnienie przesyłania informacji pomiędzy pracownikami. Kiedyś w formie papierowej, teraz także różnych systemach elektronicznych, przesyłamy olbrzymią ilość komunikatów, zarządzanie nimi...