Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Integracja AMODIT z maszynami Toshiba
22.06.2015
W ramach współpracy z Toshiba Tec Poland powstał moduł, który pozwala wykorzystać zalety technologii AMODIT na maszynach Toshiba.
Mity dotyczące systemów obiegu dokumentów
10.06.2015
Systemy obiegu dokumentów to dosyć szeroka rodzina rozwiązań informatycznych. Należą do nich wszelkie rozwiązania, które pozwalają na przepływ informacji, modelowanie tego przepływu i jego kontrolę....
Funkcjonalności: AMODIT Client Tool
28.04.2015
Udostępniliśmy dodatkowe narzędzie do AMODIT, które pozwala obejść ograniczenia związane z interfejsem webowym. Daje on funkcje jak: skanowanie ze skanera biurkowego, drukowanie kodów kreskowych na...
Migracja plików z bazy danych na dysk serwera
26.02.2015
Istnieje możliwość migracji plików pomiędzy bazą danych i dyskiem serwera. Dowiedz się o niej więcej z poniższego wpisu.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia wdrożył platformę AMODIT
30.01.2015
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia wdrożył Platformę AMODIT do obsługi wybranych procesów gospodarczych.
AMODIT przeszedł audyt bezpieczeństwa
14.01.2015
Z przyjemnością informujemy o pomyślnym przejściu audytu bezpieczeństwa przez system AMODIT. Przeprowadzone zostały testy zarówno automatyczne jak i ręczne.
Darmowa wersja AMODIT
13.01.2015
Dostępna jest darmowa wersja Amodit, z której może skorzystać każda firma/organizacja w celu przetestowania lub wykorzystania komercyjnego.
Obsługa zastępstw
12.01.2015
Żaden szef nie lubi gdy sprawy nie są załatwiane na czas. Chce mieć pewność, że nawet w czasie nieobecności pracownika inna osoba będzie mogła wykonać...
Nowa strona internetowa amodit.pl
08.01.2015
Z przyjemnością prezentujemy Państwu nową, bardziej funkcjonalną stronę internetową AMODIT.PL
Uwaga na formatowanie dat
19.11.2014
Podczas pisania reguł trzeba zachować ostrożność w przypadku operacji na datach. AMODIT obsługuje różne języki i w zależności od wybranego języka różnie są wyświetlane i...
Wdrożenie w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju
13.11.2014
Mamy zaszczyt poinformować o wdrożeniu w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. AMODIT jest używany w procesie kontroli nadzorowanych projektów.
Warsztaty Workflow Business Meeting
22.08.2014
W sierpniu odbyło się drugie spotkanie z cyklu Workflow Business Meeting. Kilkunastu managerów i przedstawicieli z branży IT miało okazję bezpośrednio poznać system Amodit, wymienić...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.