
Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.

Kontrola zgodności faktur z zamówieniami
08.01.2019
Otrzymujesz setki lub tysiące faktur miesięcznie? Musisz sprawdzać, czy są zgodne z Twoim zamówieniami? Ile osób musi obsługiwać te czynności i ile czasu im to...

Formularz Akceptacji Dostawcy
14.12.2018
Czy akceptacja nowych dostawców w Twojej firmie to standard? Wewnętrzne procedury narzucają konieczność dokładnej weryfikacji wszystkich informacji o dostawcy zanim Twoja firma podejmie z nim...

Funkcjonalności: Rejestr umów
22.11.2018
Czy Ty również chcesz posiadać jedno bezpieczne miejsce, gdzie zarchiwizowane zostają dokumenty? Chcesz mieć możliwość opisania umów i dokumentów powiązanych różnego typu atrybutami, a tym...

Powiadamianie pracowników fizycznych przez SMS
19.11.2018
Do czego możemy używać powiadomień SMS w ramach funkcjonowania firmy? W artykule podajemy kilka przykładów zastosowań, a oczywiście możliwości jest znacznie więcej.

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów
14.11.2018
„Gdy Cię nie było”: tak właśnie brzmi tytuł procesu wdrożonego u jednego z naszych klientów. Pomimo romantycznej nazwy proces rozwiązuje bardzo pragmatyczny i ważny problem...

Jak zapanować nad chaosem w przedsiębiorstwie wielospółkowym?
13.11.2018
Zastanawiasz się jak sprostać zadaniu, by szybko okiełznać chaos, jaki zapanował w firmie po przejęciu kilkunastu nowych spółek? Przed Tobą wiele czynników do przeanalizowania: nowi...

Automatyzacja procesów biznesowych: moduł ERP, czy niezależny system workflow?
08.08.2018
Gdy organizacja dynamicznie rośnie, nieuchronnie staje przed wyzwaniem optymalizacji kosztów oraz lepszego wykorzystania zasobów.

Jak rozpoznać czy moja firma jest gotowa na elektroniczny obieg dokumentów?
08.08.2018
Rosnąca świadomość biznesu oraz niesamowite tempo rozwoju technologii powodują, że coraz więcej firm myśli o zwiększeniu swojej konkurencyjności rynkowej poprzez inwestycję w IT. Jednym z...

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT
08.08.2018
Automatyzacja procesów przynosi nieocenione korzyści w walce budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Do podstawowych benefitów zaliczyć należy oszczędność czasu, oraz w pewnym sensie zależną tego...

Zarządzanie procesami w małej firmie – 4 błędy, których możesz uniknąć
08.08.2018
W każdej firmie, niezależnie od wielkości, przepływ informacji jest rzeczą fundamentalną. Skupienie się na najważniejszych procesach pozwala w krótkim czasie uzyskać korzyści biznesowe i zdobyć...

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty
02.08.2018
Jeżeli Twoim celem jest zwiększenie efektywności pracy, usprawnienie przepływu informacji i zarządzania dokumentami, to Platforma AMODIT jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej organizacji.

Łatwiejsze zarządzanie dokumentami z inteligentnym systemem
16.07.2018
AMODIT to inteligentny system zarządzania dokumentami. Dzięki tej platformie obsługa firmowej dokumentacji ulega znacznej optymalizacji. Zarówno przyjmowanie dokumentów, jak i porządkowanie zebranych informacji czy przekazywanie...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.