Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Podsumowanie sprzedaży AMODIT w 2015 roku
31.12.2015
Koniec roku to czas domykania wdrożeń, a także czas podsumowań. Ten rok możemy na pewno zaliczyć do udanych. Wielu nowych klientów nam zaufało i zdecydowało...
AMODIT na BPM Trends Conference
30.11.2015
AMODIT został zaprezentowany na konferencji BPM Trends. Prezentacja miała tytuł „System, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów”. Zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnych naszych prelekcjach.
Zabezpieczanie umów i ofert przed modyfikacją
20.09.2015
W wersji 2.7 pojawiła się nowa opcja „Konwertuj na PDF” przy szablonach dokumentów. Włączenie tej opcji powoduje, że dokument źródłowy (Word lub Excel) nie jest...
5 powodów, dla których wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów daje natychmiastową oszczędność
14.09.2015
W większych organizacjach zawsze występuje zagadnienie przesyłania informacji pomiędzy pracownikami. Kiedyś w formie papierowej, teraz także różnych systemach elektronicznych, przesyłamy olbrzymią ilość komunikatów, zarządzanie nimi...
Nordea IT zautomatyzowała procesy obiegu dokumentów dzięki AMODIT
11.09.2015
Nordea IT Polska zajmuje się utrzymaniem i rozwojem oprogramowania oraz infrastruktury systemów bankowych w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Estonii oraz w krajach skandynawskich. Dzięki...
Odczytywanie kodu kreskowego z dokumentu
10.09.2015
AMODIT dostarcza kompletny zestaw narzędzi do obsługi kodów kreskowych zarówno jedno jak i dwuwymiarowych. Część firm korzystających z Platformy AMODIT wykorzystuje kody kreskowe do identyfikacji...
Funkcjonalności: Kody licencyjne
10.08.2015
W wersji 2.6 wprowadziliśmy kody licencyjne. Kody te definiują: maksymalną liczbę użytkowników, maksymalną liczbę procedur, maksymalną liczbę spraw, datę wygaśnięcia licencji, datę wygaśnięcia prawa do...
AMODIT integruje się z Office 365 (O365)
02.07.2015
Office 365 (O365) jest świetnym narzędziem do pracy grupowej w chmurze. Chmurowa wersja SharePoint świetnie się nadaje do budowy intranetów, przechowywania dokumentów czy publikowania informacji....
Integracja AMODIT z maszynami Toshiba
22.06.2015
W ramach współpracy z Toshiba Tec Poland powstał moduł, który pozwala wykorzystać zalety technologii AMODIT na maszynach Toshiba.
Mity dotyczące systemów obiegu dokumentów
10.06.2015
Systemy obiegu dokumentów to dosyć szeroka rodzina rozwiązań informatycznych. Należą do nich wszelkie rozwiązania, które pozwalają na przepływ informacji, modelowanie tego przepływu i jego kontrolę....
Funkcjonalności: AMODIT Client Tool
28.04.2015
Udostępniliśmy dodatkowe narzędzie do AMODIT, które pozwala obejść ograniczenia związane z interfejsem webowym. Daje on funkcje jak: skanowanie ze skanera biurkowego, drukowanie kodów kreskowych na...
Migracja plików z bazy danych na dysk serwera
26.02.2015
Istnieje możliwość migracji plików pomiędzy bazą danych i dyskiem serwera. Dowiedz się o niej więcej z poniższego wpisu.
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.