
Sprawna komunikacja wewnątrz organizacji – funkcjonalność komentarzy
30.03.2021
Sprawna komunikacja w firmie jest niezbędna w każdej jej komórce. Menadżerowie potrzebują jej, by kierować pracami, kontrolować postępy oraz skutecznie planować strategię. Pracownicy z kolei...

Automatyczne generowanie przelewów na podstawie faktur
12.02.2021
Generowanie paczki przelewów jest funkcjonalnością, która pozwala oszczędzać czas na wprowadzanie przelewów do systemu bankowego. Jest to odrębny moduł w systemie Amodit, do którego wymagane...

Jak zatrudnić pracownika zdalnie?
01.02.2021
Zarówno procesy operacyjne jak i rekrutacyjne oraz kadrowe przeniosły się w czasach COVID-19 do Internetu. Na co zwrócić uwagę przy elektronicznym wypełnianiu, dostarczaniu i podpisywaniu...

Amodit wspiera Fundację Onkologiczną Alivia
30.12.2020
Kontynuujemy program dzielenia się dobrem z innymi, czyli wspieranie organizacji charytatywnych.

Jak kilka osób może podpisać umowę w 5 minut podpisem zaawansowanym?
24.11.2020
Podpisanie umowy przez kilka osób, nawet gdy jest to wykonywane elektronicznie, a nie na papierze, nadal wymaga wysyłania dokumentu do kolejnych osób i pilnowania, aby...

Amodit wspiera Fundację Jedni Drugim
12.11.2020
Wprowadziliśmy w naszej firmie program, który pozwala na dzielenie się dobrem z innymi. Na koniec każdego kwartału pracownicy mogą zadecydować o tym, jaką inicjatywę wesprzemy...

Koniec ery dokumentów papierowych, czyli kolejny etap (r)ewolucji informatycznej.
08.05.2020
Skutki (r)ewolucji informatycznej, w której żyjemy, znajdują swoje odzwierciedlenie w działalności firm oraz na różnych płaszczyznach naszego życia, zarówno osobistego, jak i zawodowego. Kolejne dziedziny...

Cyfrowa firma: sprawny biznes w trudnych czasach.
09.04.2020
Cyfryzacja stała się kluczem do utrzymania ciągłości działania przedsiębiorstw. Sprawdź, jak nowoczesne rozwiązania wspierają firmy w codziennym funkcjonowaniu, nawet w wymagających warunkach.

Jak AmRest realizuje procesy back office w dobie obostrzeń?
02.04.2020
Czas publicznej kwarantanny stawia nowe wyzwania przed biznesem. AmRest sprawnie realizuje procesy back office z wykorzystaniem platformy Amodit.

BPM 2020 jakie technologie dla biznesu nowej dekady?
30.01.2020
Zarządzanie procesami biznesowymi wchodzi na naszych oczach na nowe tory. Prognozy na rok 2020 przewidują upowszechnienie tworzenia własnych rozwiązań IT w przedsiębiorstwach przy użyciu gotowych...

Amodit obsługuje Białą Listę – automatyzacja weryfikacji danych kontrahenta w bazach Ministerstwa Finansów
09.01.2020
Od 1 stycznia 2020 r. za opłacenie faktury na rachunek kontrahenta, który nie istnieje w bazie Ministerstwa Finansów (MF), grożą sankcje.

Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji
10.12.2019
Wraz z wersją 2019.0002 wprowadzony został dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji. Oznacza to, że osoba nie mając konta w systemie AMODIT, będzie...